
Langt de fleste drukner i adskilte værktøjer der alle kræver tid og penge at implementere effektivt, og ofte ikke taler sammen. Jeg udvikler alt i et samlet system, der er integreret og brugervenligt, og tilpasset dine behov – ingen fordyrende ekstrafunktioner.
Vi skaber skræddersyede løsninger, der optimerer og automatiserer arbejdsgange, så du kan fokusere på det, der virkelig betyder noget. Med den nyeste teknologi fjerner vi komplekse og tidskrævende processer, så din organisation kan arbejde mere effektivt – uden unødvendige benspænd.
Skræddersyet CRM, ATS- og operationsløsninger.

Mit navn er Nikolaj Sandvad og jeg er Head of Strategy & Operations i Beyond Talents.
Jeg hjælper virksomheder med at skabe skræddersyede systemer, der gør hverdagen enklere og mere effektiv.
I de seneste fem år har jeg specialiseret mig i at anvende teknologi til at løse forretningsudfordringer, ved at bygge CRM-, ATS- og operationsløsninger, der tilpasses virksomheders unikke behov.
Jeg bygger workflows, systemer og automatisering, tilpasset de omskiftelige behov der er kendetegnende for startups
Vi implementerer et skræddersyet Customer Relationship Management system* i Notion der indeholder alt det essentielle fra tracking af kunder, leads, dashboards og meget mere.
*Kundehåndteringssystem
Vi har udviklet et fleksibelt CMO*, der samler alle dine marketingaktiviteter ét sted. Vores løsning hjælper dig med at planlægge og automatisere SoMe-opslag, generere skarpe tekster og optimere din marketingstrategi.
*Marketing Operation System
Vi implementerer et Applicant Tracking System* der giver fuld kontrol i rekrutteringsprocessen. Systemet hjælper med at holde styr på kandidater, jobopslag, interviews og feedback.
*Rekrutteringssystem
Udvikling og vedligeholdelse af et robust projektstyringssystem*, giver dig fuldt overblik og kontrol over dine projekter, så du nemt kan styre opgaver, deadlines, ressourcer og KPI’er.
*Project Management Office
Vi implementerer et skræddersyet Customer Relationship Management system* i Notion der indeholder alt det essentielle fra tracking af kunder, leads, dashboards og meget mere.
*Kundehåndteringssystem
Efter aftaleindgåelse modtager du en velkomstmail med information om processen og invitation til det indledende møde.
Til det første møde gennemgår vi dine arbejdsgange og tekniske setup for at identificere dine behov og projektets omfang.
Vi udvikler og tilpasser løsningen efter dine behov og tester systemet grundigt for optimal funktionalitet.
Vi præsenterer og gennemgår løsningen for dig, laver nødvendige justeringer og sikrer en problemfri implementering.
Ca. to uger efter implementering afholder vi et opfølgningsmøde for at sikre, at systemet fungerer optimalt for dig.